Barbara Mróz-Gorgoń ORCID iD Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu Poland
Adiunkt w Instytucie Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (od 2012 roku). Specjalizuje się w badaniach wizerunku marki. Autorka ponad 50 publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu, a w szczególności dotyczących strategii marki, brandingu oraz współczesnych trendów w zarządzaniu i marketingu strategicznym. Redaktor naukowy Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyła studia podyplomowe: Dziennikarstwo i Public Relations. Lektor międzynarodowej globalnej formuły Summer School. Opiekun koła naukowego marketingu i zarządzania: PRoMOTION. Od 2008 roku jest również praktykiem biznesu. Uczestnik wielu konferencji międzynarodowych oraz wyjazdów programu Erasmus +, w takich krajach, jak m.in.: Wielka Brytania, Francja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tajlandia, Portugalia, Włochy. Członek American Marketing Association, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego. Od 2015 roku członek Komitetu Naukowego międzynarodowej konferencji „Marketing Trends Conference”. Speaker formuły TEDex.
Roman Kozel
Associate Professor Roman Kozel
Moravian University College Olomouc
Department of Management and Marketing Czech Republic
Mateusz Grzesiak
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej , Wydział Nauk Stosowanych, Katedra Zarządzania Poland